2014年3月1日土曜日

Bahor Toshkentga keladi, Mizuki Toshkentdan ketadi (タシケントに春が来て、瑞希はタシケントから去る)

Ertaga men Yaponiyaga qaytib ketaman.
明日、私は日本に帰ります。

Toshkentga bahor kelayotgani haqida gapirsak ham, hali ham sovuq havo hukun surmoqda... vaqt qanday tez o'tkazdi, O'zbekistonga kelishimdan buyon bir yil bo'lmoqda. O'tgan yilning 12-martida Toshkentga kelganimda ham ob-havo shunaqa sovuq edi. Bir yil oldin, xuddi kechadek.
タシケントに春が来ているとは言いつつも、まだまだ寒い日が続いています。
時間とは何て速く過ぎていってしまうものでしょうか、私がウズベキスタンに来てから1年が経ちました。昨年3月12日、タシケントにやって来た時も天気はこんな風に寒かったことを覚えています。
1年前、まるで昨日のことみたい。


Toshkentda bo'lganim bu yilda, O'zbekistonda har xil jihatlarni ko'rganman va har xir odamlar bilan gaplashganman. Turli-turli shaharlarga ham safar qilganman, alvon mazali ovqatlarni ham juda paqqos tushirganman. Lekin, ayniqsa, eng yoqtirganim ovqat - Diplomatiya Universitetining talabalar oshxonasidagi go'sht somsa edi!
タシケントにいたこの1年、ウズベキスタンのあらゆるものを見て、あらゆる人たちとも話しました。
色々な街に出かけたり、本当に美味しい食べ物だってたくさん食べました。
でも、とくに私が一番美味しいと思う食べ物は、私が学んだ外交大学の学食のサモサです。


O'zbek tilini ham ancha-muncha o'qidim.
O'tgan yilning martida men faqat oson salomlarni xolos bilganman, lekin hozir men bu tilda shunday yoza olaman. O'zbek tili o'qituvchisim Suhsur opaning sharofati bilan, men o'zim o'zbekchada hozir yozyapti. Jonim bilan uni tashakkur aytshim kerak. Kuz-qishda, uning darsida mendan yoshroq talabalar bilan o'rgandim - bu juda yam mazmunli va qiziqarli yotiram edi.
ウズベク語もたくさん、それはもうたくさん学びました。
昨年3月、私は本当に簡単な挨拶しか知らなかったのですが、今ではこんな風に書くことができます。
ウズベク語を教えてくださったソフスル先生のおかげです。心から感謝したいです。
秋冬学期に彼女の授業で、私よりいくつも若い学生たちに混ざって学んだことは、実のある経験となりました。


Shunday, bu bir yilda oq-qorani taniganman.
O'zbekistonda ko'rganim hamma narsalar, hamma duchlar va hamma mojarolar menga yakkaku yagona. O'zbekiston - mening ikkinchi vatanim!
Men ertaga birinchi vatanimga qaytib kelaman, lekin men seni - O'zbekistonni juda sog'inyapman.
こんな風に、この1年間は世の白黒を見るような ― そんなあらゆる経験をしました。
ウズベキスタンで見たすべてのもの、すべての出会い、すべての出来事は私にとって唯一無二のものです。
ウズベキスタン ― 我が第二の故郷。そんな風に言い表すことができるでしょう。
私は明日にも第一の故郷に帰りますが、ウズベキスタンがとても恋しいです。


Hamma aziz do'stlarim, hurmatli o'qituvchilarim,
Chin dildan katta rahmat!
すべての親愛なる友人、尊敬する先生。
心から、ありがとうございました。

0 件のコメント:

コメントを投稿